خوش آمدید ، مهمان ! [ ورود

۲۰۰,۰۰۰ تومان

کارگاه آموزشی تحلیل داده های کیفی با استفاده از نرم افزار اطلس تی

  • خیابان: امیرآباد شمالی ، دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران
  • شهر: تهران
  • استان: تهران
  • کشور: ایران
  • ایمیل عضویت: info.pejwaak@gmail.com
  • ارسال شده: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۵۷ ق.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
Atlas Workshop 9808 new date-s

توضیحات

شانزدهمین کارگاه آموزشی تحلیل داده های کیفی با استفاده از نرم افزار اطلس تی با تدریس فاطمه سادات غفوریان برگزار می گردد.
نرم افزار اطلس تی یکی از جامع ترین نرم افزارها برای انجام تحلیل داده های کیفی است. گرچه یادگیری کامل این نرم افزار می تواند برای یک پژوهشگر حرفه ای یک سرمایه گذاری باشد اما نیازمند صرف زمان بسیار و آزمون و خطاست. زیرا علاوه بر پیچیدگی نرم افزار، انتخاب ابزار به تناسب سوال پژوهش نیازمند تجربه بالاست. طی کارگاه های مشابهی که طی ۸ سال گذشته توسط پژواک برگزار شده، روشی شکل گرفته که استفاده از نرم افزار را بهینه و ساده سازی کرده است.

در کارگاه شش ساعتی اطلس، تمام آنچه برای انجام تحلیل کیفی لازم است بصورت کارگاهی ارائه می شود. و پس از آن پژوهشگر با سرعتی فوق العاده، فرایند تحلیل را پیش خواهد برد. اعتبار نتایج حاصل از کار با نرم افزار قطعا بالاتر از روش سنتی و زمان صرف شده قطعا کمتر خواهد بود.
این کارگاه برای چه کسانی مفید است؟
دانشجویانی که در حال پایان نامه نویسی به روش کیفی هستند.
دانشجویان و پژوهشگرانی که مایل به اجرای مرور ادبیات نظام مند و یا فراترکیب هستند.
کلیه پژوهشگران و افرادی که از تحلیل مضمون استفاده می کنند.
تحلیل گران محتوا

تولید علم در حوزه رفتاری و علوم انسانی نیازمند قدرت تحلیل عمیق داده های کیفی است تا منتج به شکل گیری نظریات اولیه گردد.

برنامه و دستاوردهای کارگاه
۱٫ پایه های روش تحقیقی لازم مرور می شوند.
۲٫ گام های تحلیل معرفی شده و قدم به قدم یک پروژه کوچک در طول کارگاه انجام می شود.
۳٫ در جلسه اول کدگذاری باز و ورود به کدگذاری محوری مطرح می شود.
۴٫ بین دو جلسه شرکت کنندگان مثال مطرح شده را تکمیل می کنند.
۵٫ در جلسه دوم کدگذاری محوری و انتخابی کامل می شود و گزارش گیری آموزش داده می شود.

شناسه آگهی : 4425dcf1feeb0cfd

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های مرتبط

بازارچه تبلیغات

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4