خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود

استخدام کارشناس مرکز تماس پشتیبانی IT در شرکت نوآوران

  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • خیابان: سعادت اباد
  • ارسال شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ۳:۳۵ ب.ظ
  • انقضاء: این آگهی منقضی شده است
logo

توضیحات

شرح شغل کارشناس مرکز تماس پشتیبانی
ما به دنبال چند کارشناس مرکز تماس هستیم که رابط بین شرکت و مشتریان فعلی و آینده‌اش باشد. فردی که برای استخدام انتخاب شود وظیفۀ رفع مؤثر مشکلات مشتریان، رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به سؤالات را داشته و باید رضایت مشتریان را در تمام تصمیمات و رفتار‌های خود در اولویت قرار بدهد.
یک کارشناس مرکز تماس کارآمد باید دارای مهارت¬های ارتباطی و مردمی در سطح بالا باشد. او باید معرفی محصولات یا خدمات از طریق تلفن و همچنین رسیدگی به شکایات و شبهات را به راحتی انجام دهد.
هدف این پست تقویت رشد شرکت از طریق جذب مشتری، حفظ مشتریان فعلی و توسعه تجاری است.

مسئولیت ها
• مدیریت بهنگام تماس‌های ورودی و خروجی
• ارتباط با مشتریان فعلی یا بالقوه جهت دادن اطلاعات به آنها در زمینه محصولات یا خدمات با پیروی از متون راهنمای مکالمه در رسیدگی به موضوعات مختلف
• پاسخ به سئوالات در رابطه با محصولات یا شرکت و بیان ابعاد مختلف محصولات و خدمات و ارائه مزایای آنها در مقایسه با محصولات رقبا با استناد بر سوابق
• پرسیدن سئوالات مختلف به منظور آشنایی و شناسایی نیاز‌های مشتریان، روشن‌سازی اطلاعات مورد نیاز، تحقیق در مورد هر مسئله و ارائۀ راه‌حل و یا گزینه‌های مختلف
• بهره‌گیری از فرصت‌های ایجاد شده برای بالا بردن میزان فروش محصولات و یا معرفی مشتریان بالقوه به تیم فروش میدانی در صورت لزوم
• برقراری روابط پایدار و تلاش برای مشارکت دادن مشتریان
• وارد کردن و بروزرسانی اطلاعات مشتری در پایگاه داده های مرکز تماس
• حفظ سوابق تماس¬ها و قراردادهای فروش و یادداشت اطلاعات مفید
• پذیرش و رسیدگی به سفارش ها به شکلی دقیق
• رسیدگی به شکایات به منظور حفظ اعتبار شرکت
• حضور مداوم در سمینار‌های آموزشی برای ارتقای سطح دانش و عملکرد

الزامات
• داشتن تجربه مستند به عنوان کارشناس مرکز تماس یا سایر پست¬های مربوط به فروش و ارتباط با مشتری با ارائه سوابق
• داشتن سابقه موفقیت و امتیاز بالا در این زمینه
• آشنایی با زبان انگلیسی در سطح قابل قبول
• تسلط کامل به نرم¬افزار Microsoft Office
• مهارت بالا در ارتباط کلامی و تلفنی همراه با توانایی شنیداری در سطح عالی
• دارای انگیزه بالا و گرایش به کار تیمی و رویکرد نتیجه ‌محور
• تمرکز روی مشتری و تطبیق‌پذیری با تیپ‌های شخصیتی مختلف
• قابلیت انجام همزمان چند کار، اولویت‌بندی و مدیریت مؤثر زمان
• آشنایی کافی با برنامه¬های کامپیوتری مربوط به این حوزه ( مثل نرم¬افزار CRM ) و سیستم¬های تلفنی
• توانایی در کسب اطلاعات محصولات و خدمات از مسئول مربوطه و درک مفهومی آنها که خود نیمی از فرآیند پشتیبانی و فروش محسوب می شود
• خوش اخلاقی و برخورد مناسب در مواجهه با جواب منفی از سوی مشتری
• مهارت¬های مذاکره در سطح بالا با قابلیت حل مسائل و رسیدگی به شکایات
• دارای بودن مدرک دیپلم دبیرستان/ مدرک کارشناسی در حوزه مدیریت کسب و کار، امور مالی و یا سایر حوزه¬های مرتبط امتیاز محسوب خواهد شد.

جهت تکمیل و ارسال رزومه به آدرس زیر مراجعه فرمایید.
http://jobs.kendez.com

بدون برچسب

  

شناسه آگهی : 30257a83936d7edd

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

بازارچه تبلیغات

  • Ad 1
  • Ad 2
  • Ad 3
  • Ad 4